EDIT: Konuda sadece dertleşelim, kimseye laf etmeyelim. Rica ediyorum. Ben bu konuyu siyasi amaçla açmadım!
10.08.2021 tarihinde yeni su aboneliği başvurusu yaptık, 400tl abonelik güvence bedeli verdik. Aynı gün sayaç bağlandı. 20 gün sonra 138₺ fatura geldi, sayaç bedeli, açma/kapama bedeli ve kullanım olarak. 3m3 su kullanılmış.
Ardından hiç fatura gelmedi. Bugün gelmiş fatura, ilk endeks 3 olmasına rağmen 0 yazılmış. Son endeks ise 12. Biz 27 gündür evde değiliz ve gelen fatura 112₺.
Peki bu 112₺ nedir?
51.36₺ toplam su bedeli
25.56₺ atık su bedeli
6₺ ÇTV
19₺ katı atık toplama bedeli
2.51₺ katı atık ber. bedeli
7.87₺ kdv
0.15₺ yuvarlama
Şimdi bu hak mıdır? Hem 3m3 fazladan fatura et hem de 51₺ kullanılan suyu 112₺ olarak fatura et.
Allah yardımcımız olsun