• 02-11-2021, 02:03:33
    #1
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    EDIT: Konuda sadece dertleşelim, kimseye laf etmeyelim. Rica ediyorum. Ben bu konuyu siyasi amaçla açmadım!

    10.08.2021 tarihinde yeni su aboneliği başvurusu yaptık, 400tl abonelik güvence bedeli verdik. Aynı gün sayaç bağlandı. 20 gün sonra 138₺ fatura geldi, sayaç bedeli, açma/kapama bedeli ve kullanım olarak. 3m3 su kullanılmış.

    Ardından hiç fatura gelmedi. Bugün gelmiş fatura, ilk endeks 3 olmasına rağmen 0 yazılmış. Son endeks ise 12. Biz 27 gündür evde değiliz ve gelen fatura 112₺.

    Peki bu 112₺ nedir?
    • 51.36₺ toplam su bedeli
    • 25.56₺ atık su bedeli
    • 6₺ ÇTV
    • 19₺ katı atık toplama bedeli
    • 2.51₺ katı atık ber. bedeli
    • 7.87₺ kdv
    • 0.15₺ yuvarlama

    Şimdi bu hak mıdır? Hem 3m3 fazladan fatura et hem de 51₺ kullanılan suyu 112₺ olarak fatura et.

    Allah yardımcımız olsun
  • 02-11-2021, 02:05:05
    #2
    Düzen halinden memnunda düzülen degil.... Bizimde canımızı sıkıyor bu durum.
  • 02-11-2021, 02:06:30
    #3
    Siz,biz , millet .d
    • brooklynin
    • MixedMind
    brooklynin ve MixedMind bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 02-11-2021, 02:06:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "gelen iyi mi olacak, şimdiye kadar yok muydu" bilmem ne diye zırvalayanlar olduğu sürece bu hırsızlık devam eder. siyasilerin alayının canı cehenneme. millet iktidarı savunmayı, vatanı savunmayla bir tutuyorlar. şaka gibi. lpg aracı yola çıkartmaya korkar olduk
  • 02-11-2021, 02:08:19
    #5
    emıne hanıma sormak lazım zira ulkeyı o yonetıyor malum zaatın hıc bır yetkinliği kalmadı
  • 02-11-2021, 02:10:06
    #6
    Benim de su faturası bugün elime geçti. Ben de bu durumdan çok şikayetçiyim.
    Resmen milleti soymaya başladılar ve sabırları zorluyorlar.
  • 02-11-2021, 02:14:41
    #7
    "uzun zaman hükümete sırtını dayayarak çalışmaya alıştıysa, ... o memlekette insanların çoğunluğu soyguna biraz yatkın demektir."
  • 02-11-2021, 02:15:31
    #8
    Üzgünüm bir asır geçti ama milletimiz hala çok cahil. Herkes birşeyler den şikayetçi ama eş dost ortamında dile getirmekle kalıyor.
  • 02-11-2021, 02:21:32
    #9
    Tok açın halinden anlamaz hiçbir zaman , söylenecek konuşulacak çok şey varda ..☺