• 01-11-2021, 23:06:02
    #28
    yeni polo ^^ 2021 de fiyatı çok oynaktı. İmkanınız varsa alın..
  • 02-11-2021, 00:32:56
    #29
    2020 clio 1.0 Sce Az yakıyor ve şık bi arac
  • 02-11-2021, 08:34:40
    #30
    Emektarım Golf 4 1.8T
  • 02-11-2021, 09:54:18
    #31
    mangal, piknik, enişte kombinasyonuna uygun araç desem
  • 02-11-2021, 10:32:41
    #32
    Megane 4
  • 02-11-2021, 12:35:10
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Param olursa bir oyuncak araba alacağım en ideali sonucta hayallerimiz hiçbir zaman olmayacak.
  • 02-11-2021, 12:41:12
    #34
    Bmw 118 çok memnunum..
  • 02-11-2021, 14:02:13
    #35
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Mercedes S Class 320 Long (Zırhlı)
    Araç normal bir aracı 3 katı ağırlıgında ve normal bir aracın en az 4 katı yakıt yakıyor. Gidişi (Otobanda sıfır passat dahi olsa tokatlayıp geçiyor) V8 motor konforu mükemmel lakin hem uzunlugu (5.35 metre) oluşu hem tonajı hem de yakıt konsuunda külfetli. Parça işçilik normal bir aracın ortalama 4 katı... Mesela normal bir araç 3 4 litre yağ alıyorsa bu araç 10 litre yağ alıyor. gerisini sen düşün
    Normal LPG tankı 31 42 lt ise bunda 65 litre LPG tankı var. Araç güce binince LPG yetmiyor, benzin ibresi km saati gibi hızlıca yakıtın düştügünü farkediyorsunuz.
    Bu yüzden 1.1 eşimin aracını şehiriçinde kullanıyorum bazen
  • 02-11-2021, 14:27:03
    #36
    2020 Model Dizel otomatik
    Nissan Qashqai (kopyaladım)

    Şehir içinde ortalama 4.5 Lt yakıyor.