d diskindeki dosyalar masaüstüne geliyor ne yapmalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
d diskindeki dosyalar masaüstüne geliyor ne yapmalıyım
2
●
24
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
d diskindeki dosyalar masaüstüne geliyor ne yapmalıyım
31-10-2021, 18:10:44
#1
wam
d diskindeki dosyalar masaüstüne geliyor ne yapmalıyım
31-10-2021, 18:20:06
#2
pastelboya
d ye indirilen dsyaların kayıt yeri masaüstü olarak seçilmiş olabilir. kayıtyerini değişebilirsiniz
31-10-2021, 18:21:40
#3
Caxing
Masaüstünün ismi d olmuş galiba ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler