• 31-10-2021, 18:10:44
    #1
    d diskindeki dosyalar masaüstüne geliyor ne yapmalıyım



  • 31-10-2021, 18:20:06
    #2
    d ye indirilen dsyaların kayıt yeri masaüstü olarak seçilmiş olabilir. kayıtyerini değişebilirsiniz
  • 31-10-2021, 18:21:40
    #3
    Masaüstünün ismi d olmuş galiba ?