Avantajlı Fatrurasız Tarife Tavsiyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Avantajlı Fatrurasız Tarife Tavsiyesi
4
●
48
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Avantajlı Fatrurasız Tarife Tavsiyesi
31-10-2021, 12:50:10
#1
srknakyurek
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar,
Faturasız olarak avantajlı tavsiye edebileceğiniz tarifeler var ise paylaşabilir misiniz?
31-10-2021, 13:06:50
#2
geccsaa
Vodafone da kullandığım faturasız tl li tarife aylık 40 tl yükleme yapıyorum vergi kesintisi filan oluyor kalanlada paket yenileniyor kafam rahat
31-10-2021, 14:17:23
#3
Hibrahimtemel
Ben 2 3 yıldır bimcell kullanıyorum memnunum
31-10-2021, 14:19:23
#4
Frein
Bimcell kullanıyorum tek bir sorun yaşamadım
31-10-2021, 14:24:49
#5
gencseen
bimcell,teknocell bunlara bakabilirsiniz hepsinin altyapısı telekom
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler