• 31-10-2021, 12:50:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Faturasız olarak avantajlı tavsiye edebileceğiniz tarifeler var ise paylaşabilir misiniz?
  • 31-10-2021, 13:06:50
    #2

    Vodafone da kullandığım faturasız tl li tarife aylık 40 tl yükleme yapıyorum vergi kesintisi filan oluyor kalanlada paket yenileniyor kafam rahat
  • 31-10-2021, 14:17:23
    #3
    Ben 2 3 yıldır bimcell kullanıyorum memnunum
  • 31-10-2021, 14:19:23
    #4
    Bimcell kullanıyorum tek bir sorun yaşamadım
  • 31-10-2021, 14:24:49
    #5
    bimcell,teknocell bunlara bakabilirsiniz hepsinin altyapısı telekom