hiç alakası yok karşim, yeniler bilmez.
o zamanlar alemde hacker savaşları dönüyordu, bitliste bir arkadaş tanıyorum ya da batman tam bilemedim muhammed derdi adına önüne gelen forum sitesine index basıyordu alemin hızlı silahşörlerinden birisi idi.
gün oldu devren döndü bu abimiz beyaz hacker olarak devlet için çalışmaya başladı o zamanlar kurumsal bir altyapı yok. üzerine beton dökülen btk zamanları.
neyse gel gelelim forumun ana sahibi mert'in bu adamla tanışmasına malum adı yazılınca çıkmayan eski eleman falan o zaman smf forum kurmayı öğrenmeye çalışan çoluk çocuk vbulletini zenginler kullanıyor hem pahalı hem namussuzu bilen de yok kaynak da da yok memlekette dil de yok.
bizim muahmmed ile mert bir gün btk binasında bir devlet görevlisinin yanında tanışıyorlar ismini paylaşmak istemem R... Ç. diyelim. bu devlet büyüğü abimiz ikisini tanıştırırken mert bak bu muhammed sağlam webci falan demesi üzerine mertin kafa da bir ışık yanıyor. bir site kursam muhammed de destekler falan derken karar veriyorlar bir forum kuracaklar. tabi kimse mertin asıl planını asla bilmiyor.
devlet görevlisi abimiz r..ç.. de on numara adam. öncelikle RÇ10 düşünüyorlar ama tr karakter sıkıntı oluyor r10 da karar kılıyorlar.
ronaldinho falan hikaye karşim
R10 ismi nasıl oluştu ? Geçmişi..
17
●827
- 31-10-2021, 00:48:26Aynen konunun başını yazıp devamını sitemde okuyun der gibi kaynak ekleyince üyeler ona laf demişSkaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10u trafik çekmek için kullanmayın yaz postu altına alıntıdır de kaynak ekler gibisinde demek istemiş arkadaş. gündem bölümü gibi haberin başlığını atıyo devamı sitemizde
- 31-10-2021, 00:54:05
- 31-10-2021, 01:00:12GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBenim böyle bir sitem yok ve düşündüğünüz amaçla o yazıyı paylaşmadım. Kendi çalıp oynayan arkadaşlara da bir şey demek istemiyorum boş yere günah alıyosunuzSkaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece kaynak bıraktım yani adamın sitesinden ben bilgi alıyorum ve bilgi benim için güzeldi, ona bunun karşılığında bağlantı linki veriyorum. 40 50 kişinin tıkladığı şeyi ben ne yapayım ki ücretsiz tema dağıttığımda 2bin kişi görmüştü ve ben gittim boş siteme ekledim. Amacım trafik değil bilginiz olsun
- 31-10-2021, 01:04:28zaten ınsanalara bır hıkaye lazımdı onu yazdılar demek kı ınsaatta çalıştım donemde osmanıyelı bır abı ıle tansımsıdım 2014 de ben ayt hayrandım sonra bu abı bazı eskılerden bahsedınce ufkum açılmısdıbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bızde çok cevher var aslında devlete çalışan neyse konu uzamasın - 31-10-2021, 01:24:41ustam sana diyorki baclink numarası yapıyorsun diyor, 2020 de açılan konudan link vermişsin. site sırası 1.3M