Aynen konunun başını yazıp devamını sitemde okuyun der gibi kaynak ekleyince üyeler ona laf demiş

R10u trafik çekmek için kullanmayın yaz postu altına alıntıdır de kaynak ekler gibisinde demek istemiş arkadaş. gündem bölümü gibi haberin başlığını atıyo devamı sitemizde
İyi ki de Ronaldinho fan fikrinden vazgeçilmiş.
Galiba kaynak sitesini senin siten, backlink almak için yapıyorsun zannetti ucuz numara diyen arkadaş
Benim böyle bir sitem yok ve düşündüğünüz amaçla o yazıyı paylaşmadım. Kendi çalıp oynayan arkadaşlara da bir şey demek istemiyorum boş yere günah alıyosunuz

Sadece kaynak bıraktım yani adamın sitesinden ben bilgi alıyorum ve bilgi benim için güzeldi, ona bunun karşılığında bağlantı linki veriyorum. 40 50 kişinin tıkladığı şeyi ben ne yapayım ki ücretsiz tema dağıttığımda 2bin kişi görmüştü ve ben gittim boş siteme ekledim. Amacım trafik değil bilginiz olsun