A2 Ehliyete Yazıldım Çok Heyecanlıyım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
A2 Ehliyete Yazıldım Çok Heyecanlıyım
10
●
163
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
A2 Ehliyete Yazıldım Çok Heyecanlıyım
1
2
28-10-2021, 12:43:52
#10
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
Beni en büyük çeken, motorun yaptığı dalga, köpürtmesi
28-10-2021, 12:52:00
#11
indruppel
parkur da slalomları rahat geçersin, 8 yapmak ilk başta işkence pratikte çözülüyor dönerken gazı iyi ayarlar, sarı çizgi de giderken hızı sabitle gerisi basit.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler