• 28-10-2021, 02:25:55
    #46
    Diyanet vakfı ile Diyanet işleri başkanlığını bir sanıyorlar şaka gibiler :d
  • 28-10-2021, 04:36:14
    #47
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi kendini Atatürkçü sananları kandırıyor birisi Müslüman sananları.
    Herkes birbirini kandırıyor ben anlamıyorum ki neyin yarışı bu
  • 28-10-2021, 04:37:14
    #48
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyanet vakfı ile Diyanet işleri başkanlığını bir sanıyorlar şaka gibiler :d
    Bir sandığımızı söyleyen mi oldu dostum 🙂
  • 28-10-2021, 09:56:27
    #49
    Cehennem ateşinde yanmayan kefen varsa alalım (!)
  • 28-10-2021, 10:23:10
    #50
    El dokuması olanı o fiyata koymuşlar
    Diğer ürünlere bakın 20-40-70 TL seccadelerde var
    her şeyi çok mu abartıyoruz acaba ?
  • 28-10-2021, 10:38:35
    #51
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyanet İşleri Başkanlığı, resmi internet sitesi üzerinden seccade, tesbih ve sürahi gibi ürünlerin satışına başladı. Fiyatlar ise el yakıyor.

    Seccadeler, Türkiye Diyanet Vakfı'nın internet sitesinde 3 bin 500 TL'den satılıyor. 2 bin 100 liraya kehribar tesbih, 2400 liraya Çeşmi Bülbül İbrik ve 6 bardak da satışa sunulan ürünler arasında. Beykoz Cami Ayasofya objesine de bin 200 lira fiyat konuldu.

    edit: Yapılan ne algı operasyonu nede başka birşey. Gidipte Diyanet 3.500₺'ye seccade satıyorsa buna susacak bir insan değilim. Bazılarınız biraz daha zorlasa dinsizlikle yargılayacak. Ne benim dinim sizi nede sizin dininiz beni ilgilendirir. Ben bu fiyatı fazla buluyorum ve Diyanet'inde tutup böyle bir ürün eklemesinede sıcak bakmıyorum. konu bu kadar basit.

    Diyanet'in seccade fiyatı asgari ücreti solladı (cumhuriyet.com.tr)
    Normalde seccadeler 75tl ancak diğer seri 3.500₺ olarak konmuş. sebebini bilemeyeceğim
    https://www.diyanetvakfiyayin.com.tr.../4390000000174
    Al bu seccade de 20 tl

    https://www.diyanetvakfiyayin.com.tr.../4390000000971
  • 28-10-2021, 11:36:12
    #52
    ya arkaşlar diyanetin bu seccadeyi alıp namaz kıldığında daha mutlu olan bir kitlesi var ve alıyorlar.
    neden bunu tartışma konusu yapıyorsunuz ki
    adamalar kitlelerini suistimal ediyorlar evet
    ama insanlar kafasını kullanmıyorlarsa kamu yararına bu konuyu gündem yapmanın bir anlamı yok ki. eğer diyanet bu kitleyi kullanmaz ise başkaları kullanır.
    maneviyatı seccade de arayan bu cahil kitlenin suistimal edilmesini önlemek ülkeye bir şey kazandırmaz.
  • 28-10-2021, 11:37:22
    #53
    Sevap oranı mı arttırılmış, olayı ne acaba
  • 28-10-2021, 14:29:08
    #54
    Gereksiz bir karalama haberi olmuş.
    Oradaki seccade özel dikim ve el yapımı bir üründür.
    Üretim aşaması çok zorludur.
    3500 TL Olması gayet normal isteyen alır isteyen almaz.

    Daha sonra gelip art niyetli değiliz gibi yorumlar kasıyorsunuz.
    Hükümeti eleştireceksiniz din üzerinden değil başka argümanlar bulun.
    Bu şekilde yapınca karşı kitleyi kenetlendiriyorsunuz.