ya arkaşlar diyanetin bu seccadeyi alıp namaz kıldığında daha mutlu olan bir kitlesi var ve alıyorlar.
neden bunu tartışma konusu yapıyorsunuz ki
adamalar kitlelerini suistimal ediyorlar evet
ama insanlar kafasını kullanmıyorlarsa kamu yararına bu konuyu gündem yapmanın bir anlamı yok ki. eğer diyanet bu kitleyi kullanmaz ise başkaları kullanır.
maneviyatı seccade de arayan bu cahil kitlenin suistimal edilmesini önlemek ülkeye bir şey kazandırmaz.