• 27-10-2021, 12:34:54
    #10
    Hayırlı olsun
  • 27-10-2021, 12:34:58
    #11
    Hayırlı olsun bol kazançlar 😇
  • 27-10-2021, 12:35:06
    #12
    Hayırlı olsun
  • 27-10-2021, 12:49:38
    #13
    A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Bim, şok, a101 gibi devler varken rekabeti zor olmalı. Durum nasıl acaba benimde kendi bölgemde market açma düşüncem varda.
    Şuanda çevremizde 5 adet bim, 2 adet a101 mevcut.
    1 adette büyük bir market daha mevcut. Kafa ürünler ucuz olduktan sonra kitle çekmek basit. Önemli olan sürekli uygun olmaya çalışmak. Bu piyasa ile zor tabii ki ama yapacak bir şey yok. Büyükler artık uygun değil. Daha kaliteli markalarla, onların markaları aynı fiyata denk geliyor artık.
  • 27-10-2021, 12:51:21
    #14
    A101 eskisi gibi harca harca bitmez değil.direk bitiyor.
  • 27-10-2021, 12:53:29
    #15
    Hayırlı olsun
  • 27-10-2021, 12:56:35
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, dört yıldır faaliyet gösterdiğimiz market sektöründe dördüncü şubemizi açıyoruz. Bahçelievler/Soğanlı - İstanbul mevkiinde yeni yerimiz açıyoruz.

    Allah herkesin gönlüne göre versin.
    Bu da ufak bir reels videosu;


    https://youtu.be/Pml47qZjRAc
    Selamlar, Hayırlı olsun öncelikle.
    Soğanlı'da oturuyorum. Tam olarak nerede market?
  • 27-10-2021, 12:58:58
    #17
    Hayırlı olsun, bol kazançlar
  • 27-10-2021, 13:02:11
    #18
    Hayırlı olsun hocam