Hayırlı olsun hocam. Bim, şok, a101 gibi devler varken rekabeti zor olmalı. Durum nasıl acaba benimde kendi bölgemde market açma düşüncem varda.
Şuanda çevremizde 5 adet bim, 2 adet a101 mevcut.
1 adette büyük bir market daha mevcut. Kafa ürünler ucuz olduktan sonra kitle çekmek basit. Önemli olan sürekli uygun olmaya çalışmak. Bu piyasa ile zor tabii ki ama yapacak bir şey yok. Büyükler artık uygun değil. Daha kaliteli markalarla, onların markaları aynı fiyata denk geliyor artık.