Hocam dışarda bir korku oluyor telefonla görüşürken. Acaba araba çarpar mı, biri omuz atar mı, meteor düşer mi korkusu olamıyor içerde. Safe zone gibi.
Hocam dışarda bir korku oluyor telefonla görüşürken. Acaba araba çarpar mı, biri omuz atar mı, meteor düşer mi korkusu olamıyor içerde. Safe zone gibi.