İlk arabamızı aldık, Teşekkürler R10
70
●2.872
- 26-10-2021, 23:04:17Gündemi takip etmiyorsunuz sanırım. Anlayan anladi zaten. Boşverin.....Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2021, 01:56:30Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, güzel günlerde huzurlu bir şekilde kullanabilmeniz dileğiyle.
Her ne kadar bu devirde park yeri, trafik, yakıt fiyatı, sigortası - mtv'si - ötv'si hepsi ayrı bir dert olsa da. Evin önünde bir araba olmak zorunda gerçekten.