Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, güzel günlerde huzurlu bir şekilde kullanabilmeniz dileğiyle.

Her ne kadar bu devirde park yeri, trafik, yakıt fiyatı, sigortası - mtv'si - ötv'si hepsi ayrı bir dert olsa da. Evin önünde bir araba olmak zorunda gerçekten.