erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani dolarin 10 liraya 1 ayda degil de 2 yilda cikmasi gayet olagan bir durumus gibi lanse ediyorsunuz da isterse 10 yilda olsun, dolarin su an 10 liraya dayanması neresinden tutarsan tut rezilliktir.
Maaşı dolarla alanlar için değildir hocam