• 25-10-2021, 01:18:00
    #1
    Selamın aleyküm , Merhaba

    Subay olarak 26 ekim salı günü kovid testimi yaptırıp inşallah 27 ekim çarsamba günü teslim oluyorum. 70 gün forumdan ve sosyal medyadan uzakta kalacağım. Üzerimde hakkı olan varsa hakkını helal ederse memnun olurum. Benden yana helal olsun, Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.
    • akanze
    • mehmettbozkurt
    • alay37
    akanze, mehmettbozkurt, alay37 ve 8 kişi bunu beğendi.
    11 kişi bunu beğendi.
  • 25-10-2021, 01:18:27
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Hayırlı teskereleriniz olsun. Sağ salim gidip gelin inşallah.
  • 25-10-2021, 01:18:44
    #3
    Aleyküm selam, hayırlı tezkereler dilerim.
  • 25-10-2021, 01:19:22
    #4
    Hayırlı teskereler.
  • 25-10-2021, 01:22:42
    #5
    Hayırlı Teskereler..
    Yüce Rahman Bütün Mehmetçiklerimizin Yardımcısı Olsun.. ( Amin )
  • 25-10-2021, 01:25:15
    #6
    Hayırlı teskereler
  • 25-10-2021, 01:25:24
    #7
    Hayırlı tezkereler
  • 25-10-2021, 01:25:56
    #8
    Platin üye
    Hayırlı teskereler Allah’a emanet olun
  • 25-10-2021, 01:38:38
    #9
    Hayırlı teskereler kral sağ salim gidip gelirsin inşallah allah tüm asker kardeşlerimizin yardımcısı olsun