Selamın aleyküm , Merhaba

Subay olarak 26 ekim salı günü kovid testimi yaptırıp inşallah 27 ekim çarsamba günü teslim oluyorum. 70 gün forumdan ve sosyal medyadan uzakta kalacağım. Üzerimde hakkı olan varsa hakkını helal ederse memnun olurum. Benden yana helal olsun, Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.