• 22-10-2021, 22:06:28
    #1
    7 ekim tarihinde bankamatik kartı için işbankasına başvuruda bulundum. 1 hafta veya 10 gün içinde şubemize gelecek biz sizi sms olarak bilgilendireceğiz dediler. Aradan 10 gün geçti ayın 17 sinde yazdım bize herhangi bir teslimat yapılmadı dediler. Bugün kuryenetin sitesine girdim takip no ile sorgulattım 09.00-18.00 tarihinde evinize uğrayacağız diye yazıyordu. evden tek bir saniye bile dışarı çıkmadım salondaydım hep. Gelen giden olmadı. şimdi baktım 18.33 itibarıyla evren muratoğlu adlı kişiye teslim edilmiş. İş bankası müşteri hizmetlerini aradım bizim sistemimizde herhangi bir teslimat bulunmuyor dediler. Çalıştıkları firmayla alakaları,haberleri bile yok. Şimdi bu evren muratoğlu denen kişi benim kartımı kullanırsa ben ne yapacağım ??? . pazartesi ilk işim şubeye gidip sorgulamak olacak ama R10 da tecrübeliler vardır diye düşündüm. Şikayetvar'da kuryenet adına şikayet oluşturdum ama nafile.
  • 22-10-2021, 22:07:21
    #2
    Rezil bir firma Allah düşürmesin
  • 22-10-2021, 22:08:38
    #3
    dostum ıcerıge bkmadım emın ol baslıgı bile yeter bir firma bukadar lanet bukadar rezil bukadar basit olamaz ama gel görki devlet bankaları bile kurye net ile çalışıyor
  • 22-10-2021, 22:09:38
    #4
    Kuryelerin hepsi aynı. Şu gün gelcez der 1 hafta sonra gelmez. Canı istrmeyince gelmiyor, naparsan yap.
    Sizin durum hakkında ise kartım çalındı deyin bankaya. Yeni kart yolllasın. Lakin bütün işlemler baştan başlar. Yani 1-2 ay daha beklersin kart gelmesini.
  • 22-10-2021, 22:10:52
    #5
    Platin üye
    Forma almıştım bizim buranın insanı sevmiyor tuttuğum takımı ve bilmiyorlar gidip evin altındaki bakkala bırakmıştı adım çıkmıştı 😅 Aramadılar bile eve en yakın yer neresiyse oraya bırakıp gitmiş.
  • 22-10-2021, 22:17:05
    #6
    1 Haftada gelmesi gereken kartı 1.5 ayda teslim almıştım
  • 22-10-2021, 22:17:52
    #7
    evren muratoğlu neden kullansın sizin kartınızı? kendi kartını kullanır.
  • 22-10-2021, 22:18:37
    #8
    O yüzden hep şubeye isterim gidip şubeden teslim alırım.
  • 22-10-2021, 22:20:36
    #9
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evren muratoğlu neden kullansın sizin kartınızı? kendi kartını kullanır.
    hocam bu kadar saçma bi cevap olabilir mi ?. varsayım yapıyorum kullanırsa diyorum. türlü türlü insan var.