Kuryenet firmasının rezilliği. - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Kuryenet firmasının rezilliği.
9
●
149
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kuryenet firmasının rezilliği.
1
2
22-10-2021, 22:21:21
#10
cuvelious
onurdurmus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O yüzden hep şubeye isterim gidip şubeden teslim alırım.
kendileri şubeye teslim edilecek. dedi 1 gün sonra gmail geldi 1 hafta veya 10 gün icerisinde evinizde olmanız öngörülmektedir diye.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler