Her gün bir kampanya peşindeyiz :))
14
●230
- 23-10-2021, 10:18:07evde yapınca daha pahalı oluyor. ben ucuz olsun diye kampanya kovalıyorum zaten.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim son konulara bakDoubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-10-2021, 10:23:16Hocam 200 liralık malzemeyle 2 kişi 1 hafta yemek yiyebiliriz çok rahat. Daha ucuza geliyorbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2021, 10:35:24ne yiyorsunuz bir hafta hocam? ben bugün alışverişe çıktım, peynir ekmek 100 lira verip eve geldimPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2021, 10:45:49Hocam ben tek akşam yemeği olarak söyledimbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2021, 11:00:26Bi ara 10larca bedava pizza yemiştim. Denk gelirse tekrar yicem inş.
kampanyayı falan boşverin evlenin