Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malzemeyi toplu alıp yemeği evde yapın.
evlendiğim için çok mutluyum. Hem eve iki maaş giriyor hem de resmen masraflar azaldı evde yediğimiçin kampanyayı falan boşverin evlenin
evde yapınca daha pahalı oluyor. ben ucuz olsun diye kampanya kovalıyorum zaten.
Doubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kampanya nasıl denk geldi.
benim son konulara bak