Malzemeyi toplu alıp yemeği evde yapın.
evlendiğim için çok mutluyum. Hem eve iki maaş giriyor hem de resmen masraflar azaldı evde yediğimiçin

kampanyayı falan boşverin evlenin
evde yapınca daha pahalı oluyor. ben ucuz olsun diye kampanya kovalıyorum zaten.
Kampanya nasıl denk geldi.
benim son konulara bak