Selamlar,
Yarın oynanacak Göztepe - Trabzonspor maçına gitmek istiyorum. Ancak FB passoligim olduğundan Cuma 19'a kadar Göztepe Passoligi hariç alınamamaktadır ama biletlerde hızla tükenmektedir akşama kalmayabilir.
Göztepe passoligi olan ve süresi bitmemiş olan birisi varsa parasını göndereyim bileti ona alalım daha sonra bana transfer etmesini rica edeceğim.
Göztepespor Passolig'li Biri Lazım
0
●27