• 21-10-2021, 16:34:24
    #28
    Ülke bitmiş haberimiz yok.

    Doları kimlik ile bozdur.

    Yağı adet al.

    Her gün gece yarısı doğalgaza yakıta benzine zam.

    Dolar 10 liraya dayandı.

    Sonra iktidardan biri çıksın bizi kıskanıyorlar desin milyonlarca eğitimsiz boş beyinler huraa alkış tutsun.

    Sonumuz çok kötü, inş daha kötüsü olmaz : )
  • 21-10-2021, 16:37:58
    #29
    mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke bunu dışarıyada söyleyebilsek hocam
    Silivri soğuk hocam gerek yok içimize ata ata bi kaldık
  • 21-10-2021, 16:39:57
    #30
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke bitmiş haberimiz yok.

    Doları kimlik ile bozdur.

    Yağı adet al.

    Her gün gece yarısı doğalgaza yakıta benzine zam.

    Dolar 10 liraya dayandı.

    Sonra iktidardan biri çıksın bizi kıskanıyorlar desin milyonlarca eğitimsiz boş beyinler huraa alkış tutsun.

    Sonumuz çok kötü, inş daha kötüsü olmaz : )
    neyse...
  • 21-10-2021, 16:40:28
    #31
    bıktık ya bıktık
  • 21-10-2021, 16:42:56
    #32
    tnbekr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse...
    Dilersen özelden yaz kardeşim. İçinde kalmasın varsa bir cevabın bende cevap verebilirim.Karşılıklı konuşuruz bu durumu saygı çerçevesi içerisinde.
  • 21-10-2021, 16:46:20
    #33
    yağ kuyrukları is coming
  • 21-10-2021, 16:49:38
    #34
    Bir Afrika Atasözü derki: Aslan, ceylan, sırtlan ve zebra yan yana koşuyorsa orman yanıyor demektir.
    edit: belki anlaşılmamış olabilir ama dolar euro hayat pahalılığı hepsi bir oldu dört nala koşuyor. bu da demektir ki alım gücü ilerleyen süreçte daha da düşecek.
  • 21-10-2021, 16:51:43
    #35
    geçen ben de hangi market hatırlamıyorum sanırım o da Şoktu Nutella sadece 2 tane alabiliyorduk 3.yü alamıyorduk
  • 21-10-2021, 16:51:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Ülker bunu hep yapar Stok yapıyor zam gelecek. İlla alacaksanız başka birinin fişine ekletebilirsiniz