Ülke bitmiş haberimiz yok.
Doları kimlik ile bozdur.
Yağı adet al.
Her gün gece yarısı doğalgaza yakıta benzine zam.
Dolar 10 liraya dayandı.
Sonra iktidardan biri çıksın bizi kıskanıyorlar desin milyonlarca eğitimsiz boş beyinler huraa alkış tutsun.
Sonumuz çok kötü, inş daha kötüsü olmaz : )
Şok Market 2. Yağ Satışı Yasak
66
●2.233
- 21-10-2021, 16:37:58Silivri soğuk hocam gerek yok içimize ata ata bi kaldıkmehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 16:42:56Dilersen özelden yaz kardeşim. İçinde kalmasın varsa bir cevabın bende cevap verebilirim.Karşılıklı konuşuruz bu durumu saygı çerçevesi içerisinde.tnbekr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 16:51:43geçen ben de hangi market hatırlamıyorum sanırım o da Şoktu Nutella sadece 2 tane alabiliyorduk 3.yü alamıyorduk
