• 13-10-2021, 22:18:30
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Twitter'da trend topic olmuş. Benzine 3 TL Zam düşünülüyor iddiası yayılmış. Kaynak nedir bilemiyorum ama şuan Türkiye Gündemi 1. sırada (:



    https://twitter.com/HSEYNGUNDOGDU/st...44058485690369




    https://twitter.com/brcnnysll/status...55877908590592




    Twitter: https://twitter.com/search?q=%22Benz...ertical=trends
  • 13-10-2021, 22:19:08
    #2
    Bundan sonrasına atlarla devam ediyoruz beyler
  • 13-10-2021, 22:20:28
    #3
    yağa zam ete zam ekmeğe zam yumurtaya zam süte zam yeter artık vallahi buramıza geldi. Allahsızlar bide kuruş kuruşta arttırmıyolar direk tl olarak arttırıyorlar artık. Sonumuz ne olacak acaba ?
  • 13-10-2021, 22:20:57
    #4
    Ezanlar susmaaaazzz.
  • 13-10-2021, 22:21:57
    #5
    Ben bundan sonra böyle devam ediyorum diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

  • 13-10-2021, 22:23:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    3 evetle uğurlayacağız inşallah Yeter ki diğerleri yarışta gaz kesmesin.
  • 13-10-2021, 22:24:41
    #7
    Biri hiç bir dayanağı olmadan birşey söyledi milyonlarca insan bunu tartıştı yeri geldi hakaret etti yeri geldi kufur etti yalan olduğunun bir önemi yok istediğini almış oldu.
  • 13-10-2021, 22:26:19
    #8
    Bayraklarımızı indiremeyecekler. Ezanlarımızı susturamayacaklar.
  • 13-10-2021, 22:27:07
    #9
    Ben hep 20 liralık alıyorum diyen arkadaş artık alamayacak pompaya dokunmasıyla çekmesi bir olacak demekki