yağa zam ete zam ekmeğe zam yumurtaya zam süte zam yeter artık vallahi buramıza geldi. Allahsızlar bide kuruş kuruşta arttırmıyolar direk tl olarak arttırıyorlar artık. Sonumuz ne olacak acaba ?