Tandem uygulaması neden bekletiyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tandem uygulaması neden bekletiyor?
2
●
90
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tandem uygulaması neden bekletiyor?
09-10-2021, 20:25:32
#1
PowerKing
silinsin
09-10-2021, 20:34:49
#2
Tec
Üyeliği durduruldu
Hocam bendede öyle olmuştu arkadaş sildi geri yükledi sonra herşeyi düzgün yaptı kayıt oldu düzeldi böyle bekledim baya yanıt gelmiyor
09-10-2021, 23:50:52
#3
Tec
Üyeliği durduruldu
PowerKing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Tec
; yeni bir üyelik oluşturdum, kabul edildi. Konuştum bir yabancıyla. İngilizcemi geliştirmek için uğraşıyorum.
Tec, i am create new a member, accepted. I am talked with a foreign. I am occupation for develop my English
İyi çalışmalar 😊
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler