Instagram'da guzel Tokatlandım :) - R10.net
  • 09-10-2021, 13:32:02
    #1
    Öncelikle Selamın Aleykum, Bir instagram sayfası alıp mizah paylaşımları yapmaya niyetlendik. Şansıma sayfa postlarında satılık ilanı veren sayfaya rastladım ben de mesaj attım işte hesabı kontrol etmek için ekran görunlerini falan aldım. Fiyatta da anlaşıp ödemeyi hesabına geçtim sonrasında adam cevap falan da vermedi aradan 6 saat geçti bastı engeli. Bankaya durumu bildirdim geri iade için talebim kabul edildi ama bu durumu savcılığa iletmemi istediler. Yani şu anda sadece savcılığa dilekçe verip oturup seyredebilirim.

    Hesap sahibine uyarıda bulundum ama hiç aldırış etmedi o da yetmezmiş gibi paylaşımlara devam ediyor ve o hesabı benim arkadaşıma da satmaya çalışıyor. Şimdi ben şikayet oluşturduğumu bu arkadaşa ileteyim mi yoksa hiç uğraşmadan direkt savcılığa gideyim mi? Aslında benim amacım böylelerini surundurmek ama siz de fikir verirseniz sevinirim. Bu işler nasıl oluyor başına gelen oldu mu yazarsa iyi olur. Son kez uyarı da bulunup mevzuyu kapatmayı denemeli miyim? İki de bir savcılığa gitmekte istemem yani.

    NOT: Elimde şahısa ait sadece banka ve Ad Soyad var. Tel no yok(benim salaklığım almadım). Adres var ama doğruluğunu bilemem.
  • 09-10-2021, 13:35:41
    #2
    Böyleleri kendi hesap bilgisini kullanmak yerine x kişisine sana şu kadar ödeme göndereceğim bana y ürününü sat diyor ve siz ödemeyi x kişisine sanki karşınızdaki kişiye gönderir gibi gönderiyorsunuz. Şikayet etmekte fayda var. Durum böyle olsa bile x kişisi savunmasını yapar ve sizi dølandırmaya çalışan kişiye bir adım daha yaklaşılır.
  • 09-10-2021, 13:35:50
    #3
    -Hocam kimsenin 300 lirasını alacak kadar düşmedim.
    -( Birazdan düşücem şuan düşmedim ama.. )

    Komik bunlar ya.
  • 09-10-2021, 13:38:33
    #4
    Sayfaya baktım da, o kadar aktif 35k sayfayı 300 liraya alabileceğinizi düşünerek zaten kaybetmişsiniz. Geçmiş olsun.
  • 09-10-2021, 13:40:27
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfaya baktım da, o kadar aktif 35k sayfayı 300 liraya alabileceğinizi düşünerek zaten kaybetmişsiniz. Geçmiş olsun.
    Hocam hiç anlamadığım işler bunlar ama bu iş canımı çok sıktı. Peşini bırakmam parasında değilim gereken neyse yapıcam.
  • 09-10-2021, 13:40:47
    #6
    yav adam ne güzel konuşmuş.
    valla bende kanardım
    çok inandırıcı çok.

    savcılığa git, dilekçeler ve ödeme kanıtı ile birlikte şikayetini oluştur.

    ödemeyi kime yaptıysan hepsinin çıktısını alarak git savcılığa.
  • 09-10-2021, 13:47:44
    #7
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav adam ne güzel konuşmuş.
    valla bende kanardım
    çok inandırıcı çok.

    savcılığa git, dilekçeler ve ödeme kanıtı ile birlikte şikayetini oluştur.

    ödemeyi kime yaptıysan hepsinin çıktısını alarak git savcılığa.
    muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyleleri kendi hesap bilgisini kullanmak yerine x kişisine sana şu kadar ödeme göndereceğim bana y ürününü sat diyor ve siz ödemeyi x kişisine sanki karşınızdaki kişiye gönderir gibi gönderiyorsunuz. Şikayet etmekte fayda var. Durum böyle olsa bile x kişisi savunmasını yapar ve sizi dølandırmaya çalışan kişiye bir adım daha yaklaşılır.
    Yani diyorsunuz işin içinde evrakta sahtecilikte olabilir sen hiç uğraşmadan savcılığa git. O zaman pazartesi gidelim bakalım kim kimi öpmuş kim kimi öpecek. Banka durumdan haberdar edildi emniyete de mail attım. Ama hepsi savcılık diyor ne varmış bu savcılıkta onu anlamadım illa orda da öpecekler.
  • 09-10-2021, 15:49:29
    #8
    omerturac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Selamın Aleykum, Bir instagram sayfası alıp mizah paylaşımları yapmaya niyetlendik. Şansıma sayfa postlarında satılık ilanı veren sayfaya rastladım ben de mesaj attım işte hesabı kontrol etmek için ekran görunlerini falan aldım. Fiyatta da anlaşıp ödemeyi hesabına geçtim sonrasında adam cevap falan da vermedi aradan 6 saat geçti bastı engeli. Bankaya durumu bildirdim geri iade için talebim kabul edildi ama bu durumu savcılığa iletmemi istediler. Yani şu anda sadece savcılığa dilekçe verip oturup seyredebilirim.

    Hesap sahibine uyarıda bulundum ama hiç aldırış etmedi o da yetmezmiş gibi paylaşımlara devam ediyor ve o hesabı benim arkadaşıma da satmaya çalışıyor. Şimdi ben şikayet oluşturduğumu bu arkadaşa ileteyim mi yoksa hiç uğraşmadan direkt savcılığa gideyim mi? Aslında benim amacım böylelerini surundurmek ama siz de fikir verirseniz sevinirim. Bu işler nasıl oluyor başına gelen oldu mu yazarsa iyi olur. Son kez uyarı da bulunup mevzuyu kapatmayı denemeli miyim? İki de bir savcılığa gitmekte istemem yani.

    NOT: Elimde şahısa ait sadece banka ve Ad Soyad var. Tel no yok(benim salaklığım almadım). Adres var ama doğruluğunu bilemem.

    "İki de bir savcılığa gitmekte istemem yani." Neden böyle yazdınız oraya. İki de bir gitmenize gerek yok Şikayetinizi bildirirsiniz Savcılık ifadenizi alır dosyayı mahkemeye gönderir Sanki Savcılar canı sıkıldıkca insanları tekrar tekrar mı çağırıyor veya adliyedeki yetkililer.
    300 TL dolandırılmışsın hakkını arayacaksın ve ettiğin lafa bak.
    Böyle saçma-sapan düşünceleri aklından çıkar lütfen. Çıkarmıyorsan da insanları algıyla yönlendirme burası 139bin den fazla üyesi olan bir forum ve milyon insan gelir okur bu yazıları.
    Arkadaşına da ilet söyle onu da dolandırmasın senin gibi.
  • 09-10-2021, 16:01:46
    #9
    IRACE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İki de bir savcılığa gitmekte istemem yani." Neden böyle yazdınız oraya. İki de bir gitmenize gerek yok Şikayetinizi bildirirsiniz Savcılık ifadenizi alır dosyayı mahkemeye gönderir Sanki Savcılar canı sıkıldıkca insanları tekrar tekrar mı çağırıyor veya adliyedeki yetkililer.
    300 TL dolandırılmışsın hakkını arayacaksın ve ettiğin lafa bak.
    Böyle saçma-sapan düşünceleri aklından çıkar lütfen. Çıkarmıyorsan da insanları algıyla yönlendirme burası 139bin den fazla üyesi olan bir forum ve milyon insan gelir okur bu yazıları.
    Arkadaşına da ilet söyle onu da dolandırmasın senin gibi.
    Hocam sanki hesap sahibi sizmişsiniz gibi yazmışsınız ben zaten o yazdığımın bir soru olduğunu belirtmişim yani anlamadıysanız o sizin sorununuz. Fikir almak istedim sadece bu kadar kızmanıza gerek yok. Yine de yanlış bir şey yazdıysam özur dilerim.

    Ek olarak arkadaşım test olarak satın almak istedi. Benim için 2. kanıt oldu yani