Eşime doğum günü hediyesi olarak Viomi SE modelini aldım. 2. kullanmamızdan itibaren arıza verdi hiçbir şekilde süpürmüyor. Servise gönderdik güya sorun giderildi diye gönderdiler. Eve geldik çalıştırdık yine süpürmeyip aynı hatayı verdi. Mağaza ile görüşüp değişim veya iade talep ettik. Değişim veya iade için ürünün 3 kez aynı arızadan servise gidip gelmesi gerektiğini söylediler. Biz de tüketici hakem heyetine başvurduk. Halen sonuç çıkmadı. Burnumuzdan geldi pişman olduk.