• 07-10-2021, 22:11:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HaberReport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 2 markayı bilmiyorum ama Amazon TR'den Lenovo T1 aldım 2021 şubat ayında. Ev bu arada 180m2 (idi) daha yeni daha küçük bir eve taşındım. Hem süpürüyor hem siliyor. Farklı evler için farklı haritalar kaydedebiliyorsun. Hayatımızı bu kadar kolaylaştıracağını düşünmemiştik.

    bunu duymamıştım bunu da bir araştırayım teşekkürler
  • 07-10-2021, 22:12:21
    #11
    S5 max alirsaniz pisman olursunuz. Bugune kadar niye almamisim keske daha once alsaymisim dersiniz
  • 07-10-2021, 22:13:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 tane roborock s5 max aldık eve 3 hafta önce gayet memnunuz. Donanımhaber de robot süpürgelere hakim olan bir satıcı var tüm marka ve modellere aşına.
    Onun da tavsiyesi roborock s5 max oldu ve o yüzden bunu aldım. Çoklu haritası var. Yani eviniz dublex ise alt kat ve üst katı haritalandırarak temizleyebilirsiniz.
    Veya banyo, wc vb gibi bir yerin önünde mermer gibi bir set varsa o kısmı da haritalandırarak temizleyebilirsiniz. Hem süpürme hem de ıslak temizliği mevcut.
    evde kedilerimiz filan var tüy döktükleri oluyor onlar için alacaktım epey.com da karşılaştırma yaptım roborock kadar program olanı hiç görmedim bu kadar kişi yanılıyor olamaz sanırım roborock en mantıklısı
  • 07-10-2021, 22:14:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teethtoteeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S5 max alirsaniz pisman olursunuz. Bugune kadar niye almamisim keske daha once alsaymisim dersiniz
    s5 neden pişmanlık hocam şöyle bi karşılaştırma gördüm ama

  • 07-10-2021, 22:14:42
    #14
    Proffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde kedilerimiz filan var tüy döktükleri oluyor onlar için alacaktım epey.com da karşılaştırma yaptım roborock kadar program olanı hiç görmedim bu kadar kişi yanılıyor olamaz sanırım roborock en mantıklısı
    S6 bile tavsiye etmiyorlar S5 max yanında.
  • 07-10-2021, 22:17:18
    #15
    Proffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s5 neden pişmanlık hocam şöyle bi karşılaştırma gördüm ama

    Bugüne kadar almadığınız için pişman olursunuz
  • 07-10-2021, 22:17:45
    #16
    Eşime doğum günü hediyesi olarak Viomi SE modelini aldım. 2. kullanmamızdan itibaren arıza verdi hiçbir şekilde süpürmüyor. Servise gönderdik güya sorun giderildi diye gönderdiler. Eve geldik çalıştırdık yine süpürmeyip aynı hatayı verdi. Mağaza ile görüşüp değişim veya iade talep ettik. Değişim veya iade için ürünün 3 kez aynı arızadan servise gidip gelmesi gerektiğini söylediler. Biz de tüketici hakem heyetine başvurduk. Halen sonuç çıkmadı. Burnumuzdan geldi pişman olduk.
  • 07-10-2021, 22:19:18
    #17
    Roborock s5 max alın hocam ben de var çok iyi
  • 07-10-2021, 22:28:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    roborock s5 max aldım herkese teşekkür ederim