• 02-10-2021, 23:58:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, kesinlikle bir begenmemezlik söz konusu değil. Sadece merak ediyorum.
    Forumda 130.000+ üye var ancak ne zaman baksam sadece 5-6 bin üye aktif oluyor geri kalan forum dışı misafirler oluyor.
    Bunun sebebi nedir ?
  • 02-10-2021, 23:59:08
    #2
    Merhaba,

    130.000 üye 2005'den beri var

    Hepsinin aynı anda aktif olmasına imkan yok.
    Kaldı ki en aktif forum r10.net
  • 02-10-2021, 23:59:26
    #3
    İnstagram Konum Hizmeti
    Hocam okuyup da yorum yapmayan çok insan vardır benim gibi eminim
  • 03-10-2021, 00:00:29
    #4
    Karşılaştırmak doğrumu bilmiyorum ama aklıma şu geldi, mesela Milliyet gazetesi twitter hesabı 1,5 milyon takipçili aldığı retweet sayısı 1 bazen 2 yani burası bence oradan daha değerli, ama dediğiniz şey inşallah olur herkes online olurda ticaretimiz artar bu da dua'mız olsun. herkese iyi forumlar
  • 03-10-2021, 00:02:12
    #5
  • 03-10-2021, 00:02:38
    #6
    Öyle göründü banada, biraz bilgi sahibi olabilecek konularıma dahi kimse yazmıyor. Tuhaf kaçıyor. Ama tabii ki kimse müdahale etmek zorunda da değil doğal olarak.. 😇
  • 03-10-2021, 00:03:41
    #7
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende baktim o kısma ancak 5 bin forum üyesi geriye kalanlar ise ziyaretçi.
  • 03-10-2021, 00:03:46
    #8
    r10 sadece işini görüp cıkılan foruma döndü forum mantığı bitti arkadaşlar
  • 03-10-2021, 00:04:57
    #9
    30 kişi bu sadece konuda