Merhabalar, kesinlikle bir begenmemezlik söz konusu değil. Sadece merak ediyorum.
Forumda 130.000+ üye var ancak ne zaman baksam sadece 5-6 bin üye aktif oluyor geri kalan forum dışı misafirler oluyor.
Bunun sebebi nedir ?
R10 forumunda neden aktiflik az
18
●530
- 03-10-2021, 00:00:29Karşılaştırmak doğrumu bilmiyorum ama aklıma şu geldi, mesela Milliyet gazetesi twitter hesabı 1,5 milyon takipçili aldığı retweet sayısı 1 bazen 2
yani burası bence oradan daha değerli, ama dediğiniz şey inşallah olur herkes online olurda ticaretimiz artar bu da dua'mız olsun. herkese iyi forumlar
- 03-10-2021, 00:03:41Hocam bende baktim o kısma ancak 5 bin forum üyesi geriye kalanlar ise ziyaretçi.Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2021, 00:03:46r10 sadece işini görüp cıkılan foruma döndü forum mantığı bitti arkadaşlar

