Konu
R10 forumunda neden aktiflik az
03-10-2021, 00:02:38
#6
AFNaNTiK
Öyle göründü banada, biraz bilgi sahibi olabilecek konularıma dahi kimse yazmıyor. Tuhaf kaçıyor. Ama tabii ki kimse müdahale etmek zorunda da değil doğal olarak.. 😇