• 02-10-2021, 18:07:23
    #1
    İ-Block, Moov, Gunnar vb. marka gözlük deneyimi olanlar var mı aramızda ?

    Gerçekten nasıl bir faydası oluyor bunların, yoksa bunlarda mi para tuzağı
  • 02-10-2021, 18:09:24
    #2
    Rez, ihtiyacım olan bir bilgi. Takipteyim.
  • 02-10-2021, 18:09:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takipteyim.
  • 02-10-2021, 18:11:23
    #4
    Vallahi ben aldım bir tane kullanmıyorum telefondaki sarı filtre misali biraz beyazı kesiyor uzun sürede faydası olur vs diyorlar
  • 02-10-2021, 18:14:28
    #5
    bende almak istiyorum, cs de uzakta ki adamları iyice yakından görmek için de kullanırım hem
  • 02-10-2021, 18:15:35
    #6
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi ben aldım bir tane kullanmıyorum telefondaki sarı filtre misali biraz beyazı kesiyor uzun sürede faydası olur vs diyorlar
    Hangi model aldınız deneyimleriniz nasıl ?
  • 02-10-2021, 18:17:42
    #7
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi model aldınız deneyimleriniz nasıl ?
    valalhi hocam ben bir gözlükçüden aldım adam mavi ışık vurdu gözlüğe diğer tarafa geçmedi vs. değişik bir marka,
    deneyim olarak benim başımı ağrıtıyordu hocam çok takmadım bu nedenle

    f.lux diye bir program var baya iyi oluyor ben onu kullanıyorum gece falan baya iyi oluyor.
  • 02-10-2021, 18:35:59
    #8
    Derecelisini kullanıyorum geceleri pek yormuyor gözü