32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
21
●
464
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
1
2
3
01-10-2021, 10:49:27
#10
baltazar
bugün aklımdan geçti
keşke dedim e devlette emeklilik geri sayım aracı olsa diye
01-10-2021, 10:51:26
#11
Wertomy
Normalde 15 sene kalmış da, yaşa takıldığım için 28 sene kaldı gösteriyor.
01-10-2021, 10:52:40
#12
LaynThemes
babam emekli oldu 1580 TL alıyor
çoğunluk böyle böyle tek tük +2K geçenler var (yeni emekli olanlarda bazılarında yüksekten dolayı )
ama türkiyede şuan bunlar şöyle sistem getirdi kim emekli oluyorsa olsun düşük ücret 1500-2000 arası rakam
01-10-2021, 10:53:09
#13
KraL
Link :
https://www.turkiye.gov.tr/calisma-hayatim
01-10-2021, 10:53:27
#14
Ekonomi
iyi bari benim de 27 senem varmış
)
01-10-2021, 11:00:27
#15
Serdarcan97
Türkiyede emeklilik diye birşeymi kaldi çalişma devam ke
01-10-2021, 11:01:17
#16
Hastesi
Almanya'daki kuzenimden bahsedecektim ama neyse...
Bende hem 4A hem 4B var. Hangisini kaile almalıyım?
01-10-2021, 11:04:29
#17
tecnomedya
Mezarda artıl emekli oluruz heralde 😃😃
01-10-2021, 11:11:47
#18
ScriptSatinAl
Baya araştırdım ama bulamadım bu sayfayı. Ne yazıp girdin kardeş. 2200 günüm varmış ama emeklilik tarihi yazmıyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler