• 01-10-2021, 10:49:27
    #10
    bugün aklımdan geçti
    keşke dedim e devlette emeklilik geri sayım aracı olsa diye
  • 01-10-2021, 10:51:26
    #11
    Normalde 15 sene kalmış da, yaşa takıldığım için 28 sene kaldı gösteriyor.
  • 01-10-2021, 10:52:40
    #12
    babam emekli oldu 1580 TL alıyor

    çoğunluk böyle böyle tek tük +2K geçenler var (yeni emekli olanlarda bazılarında yüksekten dolayı )

    ama türkiyede şuan bunlar şöyle sistem getirdi kim emekli oluyorsa olsun düşük ücret 1500-2000 arası rakam
  • 01-10-2021, 10:53:27
    #14
    iyi bari benim de 27 senem varmış )
  • 01-10-2021, 11:00:27
    #15
    Türkiyede emeklilik diye birşeymi kaldi çalişma devam ke
  • 01-10-2021, 11:01:17
    #16
    Almanya'daki kuzenimden bahsedecektim ama neyse...

    Bende hem 4A hem 4B var. Hangisini kaile almalıyım?




  • 01-10-2021, 11:04:29
    #17
    Mezarda artıl emekli oluruz heralde 😃😃
  • 01-10-2021, 11:11:47
    #18
    Baya araştırdım ama bulamadım bu sayfayı. Ne yazıp girdin kardeş. 2200 günüm varmış ama emeklilik tarihi yazmıyor.