Konu
32 yıl, 2 ay, 30 gün sonra emekliyim :D
01-10-2021, 11:01:17
#16
Hastesi
Almanya'daki kuzenimden bahsedecektim ama neyse...
Bende hem 4A hem 4B var. Hangisini kaile almalıyım?