• 01-10-2021, 01:56:51
    #1
    5TL den aşağı LPG yok artık bugün ki gelen 71 kuruş zamla birlikte LPG kullanmak tarihe karıştı. 5TL daha fazla yaksın benzinle kullanmak daha mantıklı hale geldi Benzin 7,50TL ve LPG 5,40TL bide LPG benzine göre %20 daha fazla yakıyor. LPG daha fazla ısı üretiyor motorda ve motoru kavuruyor ve motorda yüksek ısı nedeniyle yağ eksiltmesi oluyor, benzin hem sağlıklı motorun soğumasında görevi var hem de performanslı.

    Güncel Akaryakıt Fiyatları; https://www.petrolofisi.com.tr/akaryakit-fiyatlari



  • 01-10-2021, 02:01:31
    #2
    Lpg araca da zarar veriyor gerek yok artik. Yeni donemdeyiz artik ucuz bile pahali
  • 01-10-2021, 02:02:53
    #3
    Güzel paylaşım teşekkürler.
  • 01-10-2021, 02:13:25
    #4
    Patlama riski var
  • 01-10-2021, 02:15:34
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patlama riski var
    LPG mi patlar vatandaş mı patlar artık orasını bilemeyeceğim !
  • 01-10-2021, 02:22:51
    #6
    Lpg bile lüx oldu artık.
  • 01-10-2021, 02:24:50
    #7
    LPG mantıksız artık. Şuan en uygun elektrikli araçlar onu da dengelemek için %15 zam yapıyorlar. Yakında aynı rakamlara gelir.

    Eskiden benzinli araç lüks gözüyle bakıyorduk. Şimdi direkt araç lüks oldu.
  • 01-10-2021, 02:38:43
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben artık bir şey demeyeceğim. garibanı iyice bitirdiler. 2 ay içinde bu 3. oldu sanırım. konuşursam ağır konuşurum o yüzden kendimi yormayacağım. ilahi adalete güvenirim. Hesabı elbet sorulur.
  • 01-10-2021, 02:43:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lpgli araç patladı