LPG mantıksız artık. Şuan en uygun elektrikli araçlar onu da dengelemek için %15 zam yapıyorlar. Yakında aynı rakamlara gelir.

Eskiden benzinli araç lüks gözüyle bakıyorduk. Şimdi direkt araç lüks oldu.