Artık kendimi geliştirmeyi iyicen başardım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Artık kendimi geliştirmeyi iyicen başardım :)
5
●
200
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Artık kendimi geliştirmeyi iyicen başardım :)
01-10-2021, 00:22:53
#1
Asmus1990
1 aydır kendi blog sitemle uğraşıyorum ve efsane sonuçlar aldım sizce değerler ve makale oranlarım nasıl?
site daha 1 aylık seneler sonra sitemi çok güzel yerlerde görüyorum inşallah o günler hep beraber görürüz
01-10-2021, 00:24:05
#2
Neo
Başarılar
01-10-2021, 00:35:59
#3
sonmohikan
bizede taktik verirsin aga
01-10-2021, 04:13:03
#4
serkancelik1994
Maşallah.
01-10-2021, 04:14:08
#5
Demoktrat
Ziyaretçi sayınız ne kadar acaba? Başarılar...
01-10-2021, 04:14:51
#6
Asmus1990
Demoktrat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ziyaretçi sayınız ne kadar acaba? Başarılar...
Günlük 200-300
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler