• 30-09-2021, 20:47:33
    #1
    Merhabalar monstrer abra serisinden 1 adet PC aldım 7200 TL değerinde. Bugün 13. gün yarın iadesini yapacağım. Merak eden arkadaşlar için bir youtube videosu hazırlayacağım bu akşam alınmalı mı vs diğer tüm sorular
    Yarın cevaplamamı istediğiniz PC hakkındaki sorular nedir?
  • 30-09-2021, 20:50:12
    #2
    Neden iadesini yapıyosun hocam Abra A5'ten yazıyorum şuan çok şükür bir senedir bır sıkıntısını görmedim
  • 30-09-2021, 20:50:48
    #3
    furkandnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden iadesini yapıyosun hocam Abra A5'ten yazıyorum şuan çok şükür bir senedir bır sıkıntısını görmedim
    Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesi
  • 30-09-2021, 20:52:54
    #4
    Monster notebook un en pahalı olanını dahi alsanız fan sesinden kurtuluşunuz yok. Oyun bilgisayarı bu. İçinde en güçlü işlemci olan h serisi işlemci var. Bu işlemciyi soğutmak kolay değil. Performans ne kadar yüksekse o kadar çok ısı, o kadar çok fan sesi demektir.
  • 30-09-2021, 20:53:13
    #5
    Msi veya hp den şaşmam
  • 30-09-2021, 20:54:23
    #6
    MSI tek geçerim.
  • 30-09-2021, 20:54:50
    #7
    13 gün kullandınız iade edeceksiniz ve yazık belkide bilgisayardan anlamayan birisi o bilgisayarı satın alacak ben olsam takardım böyle bir konuya
  • 30-09-2021, 20:55:14
    #8
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSI tek geçerim.
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msi veya hp den şaşmam
    Bende oraya geliyorum o nedenle D:
  • 30-09-2021, 20:55:19
    #9
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesi
    fan sesi kısmı bendede var ama alıştım artık onun dışında fiyat performans açısından iyi bence