Merhabalar monstrer abra serisinden 1 adet PC aldım 7200 TL değerinde. Bugün 13. gün yarın iadesini yapacağım. Merak eden arkadaşlar için bir youtube videosu hazırlayacağım bu akşam alınmalı mı vs diğer tüm sorular
Yarın cevaplamamı istediğiniz PC hakkındaki sorular nedir?
Monster ABRA ALACAKLAR
22
●502
- 30-09-2021, 20:50:12Neden iadesini yapıyosun hocam Abra A5'ten yazıyorum şuan çok şükür bir senedir bır sıkıntısını görmedim
- 30-09-2021, 20:50:48Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesifurkandnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 20:55:14CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBende oraya geliyorum o nedenle D:KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 20:55:19fan sesi kısmı bendede var ama alıştım artık onun dışında fiyat performans açısından iyi bencekayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle