• 30-09-2021, 17:55:05
    #10
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son aldığım araç benzinli herkes benzinle bilinlirmi tüp taktır diyordu şimdi ben onlara tüple binilirmi benzinle binin diyorum
    Kesinlikle bir üstteki yazımda bende aynısını dile getirdim.
  • 30-09-2021, 17:55:56
    #11
    Kurumsal Üye
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50₺'lik alıyorum dersin ama 50₺ attım ne zaman attığımı unuttum diyemezsin çünkü unutacak kadar uzun süre gitmeyecek içindeki yakıt 🤣
    Sıkıştık ülkece bugünlerde eli kulağında gaz çıkarırız ama gene zamlanir şaka gibi 😁
  • 30-09-2021, 17:57:48
    #12
    TitaMest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka değilmiş.

    Ah be! Güleyim mi? Üzüleyim mi? Ffff...
  • 30-09-2021, 18:00:48
    #13
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 liralık alıyorum demicem maalesef
    Onada zam geldi haberiniz olmadı heralde

    Ben hep 100 liralık alıyorum
  • 30-09-2021, 18:01:48
    #15
    Arabayı Benzine Alıp Otobanda Vu tu tu tu diye gezmek istiyorum . O anı 1 kere yaşayacağız zaten
    • WhySakaL
    WhySakaL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-09-2021, 18:08:13
    #16
    Bundan sonra 50₺’lik LPG alan dayılar

    Temsili falan değil.🤷🤦🏻

  • 30-09-2021, 18:22:55
    #17
    Ne olacak bu halimiz bilmiyorum valla 🤔
  • 30-09-2021, 18:25:41
    #18
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu devirde LPG'li arabaya binene şaşırıyorum gerçekten.

    LPG litresi 5₺'ye dayanmış, benzin 8₺ arada var 3₺

    3₺ için arabanın motorunun ömrünü yediğine değmez hemde daha konforlu bir sürüş sağlarsın.

    LPG'nin masrafları da cabası;
    • 10 senede bir değişmesi gereken tüpü
    • Gaz kelebeği temizliği
    • LPG göstergesi çoğu araçta zaten doğru göstermiyor.

    Dediğim gibi bu devirde Dizel veya Benzinli binmek mantıklı.
    bundan sonra benzinle bineceğim , içindeki tüp bitsin benzine devamkee ama yakında benzin 10 tl olur