SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50₺'lik alıyorum dersin ama 50₺ attım ne zaman attığımı unuttum diyemezsin çünkü unutacak kadar uzun süre gitmeyecek içindeki yakıt 🤣
Sıkıştık ülkece bugünlerde eli kulağında gaz çıkarırız ama gene zamlanir şaka gibi 😁