• 25-09-2021, 13:21:32
    #28
    Yıl 2014 bitcoin 146-246 TL. Xapo Wallet üzerinden 0.3 bitcoin toplamıştım keşke 1 yapsaydım ve bekleyseydi.

    Şimdi de duruyor ama vermezler diye hiç girmedim.
  • 25-09-2021, 13:23:23
    #29
    Akılsızlık edip borca batmak
  • 25-09-2021, 13:28:36
    #30
    Bitcoini ilk duyduğumda 2015 ti ve o zaman 600 dolar civarıydı al işte 5 10 tane , imkanım ve kenarda duran param da vardı. Şimdi emekliydim. Bir diğer konu da spottan kazandığım parayı az bulup futures ile oynamak diyebilirim pişmanlık. Futuresten uzak durun
  • 25-09-2021, 13:36:55
    #31
    Kurumsal PLUS
    Bitcoini geç keşfetmek
  • 25-09-2021, 13:51:40
    #32
    6 ay önce bekar evine çıktım bundan 2 yıl önce de böyle bir şansım vardı yapmamıştım, keşke o zaman yapsaydım.
    • PardoraS
    PardoraS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-09-2021, 13:59:17
    #33
    HizliResim.Net
    Son pişmanlık neye yarar,
    Her şeyin bedeli var.
  • 25-09-2021, 15:15:31
    #34
    "hayır" dememek.
  • 25-09-2021, 15:33:33
    #35
    Hak etmeyen insanlara deger vermek
  • 25-09-2021, 16:17:04
    #36
    Mesleğimi yapmamak. Mezun olduktan sonra aileme kızıp mesleğim haricinde bir işe girip çalışmak.
    Şuan 10 yıl önce yapmam gerekeni bu yıl yapıyorum. 1 vardiya işçi olarak fabrika da çalışıyorum diğer vardiya ise işden çıkar çıkmaz kendi ofisime geçip kendimi geliştiriyorum.
    İşçi olarak çalıştığım yerden maaşımı alıp yeni kurmuş olduğum şirketimin giderlerine veriyorum.

    Keşke 10 yıl önce aileme kızıp mesleğimi bırakmasaydım.