Mesleğimi yapmamak. Mezun olduktan sonra aileme kızıp mesleğim haricinde bir işe girip çalışmak.
Şuan 10 yıl önce yapmam gerekeni bu yıl yapıyorum. 1 vardiya işçi olarak fabrika da çalışıyorum diğer vardiya ise işden çıkar çıkmaz kendi ofisime geçip kendimi geliştiriyorum.
İşçi olarak çalıştığım yerden maaşımı alıp yeni kurmuş olduğum şirketimin giderlerine veriyorum.
Keşke 10 yıl önce aileme kızıp mesleğimi bırakmasaydım.