• 13-01-2009, 22:29:46
    #1
    0.70'e isyan ediyorduk , 0'layacağına 0.80 yapmış . Neki bu artık ya
  • 13-01-2009, 23:53:22
    #2
    EFT de 2.25 idi 2.50 olmuş
  • 14-01-2009, 00:00:00
    #3
    İş bankası ücretsiz Eft ücretide 1 yada 1.5 TL diye biliyorum.
  • 14-01-2009, 02:20:21
    #4
    garantiden de hesap açmayı planlıyordum artık değil
  • 14-01-2009, 02:25:43
    #5
    LaKerDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantiden de hesap açmayı planlıyordum artık değil
    aynen çok para alıyor günde 3 havale 3 eft yaptığını düşün 10 lira hiç sanmıyorum garanti güvenli diyede gidip o kadar parayı gömemem
  • 14-01-2009, 09:08:10
    #6
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Deveye diken insana öpen yaranırmış biz de o misal Garanti'ye devam ediyoruz.
  • 14-01-2009, 09:50:46
    #7
    Ben artık İş Bankasına geçiyorum valla fazla oldu Garanti.
  • 14-01-2009, 11:07:19
    #8
    yapı kredide 700 yaptı.
    garanti en uyuz olduğum banka.durduk yere 40 ytl kesmişlerdi kartımı kırdım attım.
  • 14-01-2009, 12:23:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    iş bankası havale ücretsiz eft 1ytl bence iş bankası daha kebab