Yanlışlıkla aşı yaptık!
15
●539
- 23-09-2021, 19:16:23Doktorun boş boğazlıgi. Böyle önemli bir konuda genelleme yapılmaz. Yüzlerce sağlık ocağı var oralarda çalışanlarin hepsi zan altında birakilamaz. Eşim sağlık ocağında çalışıyor şartları bilmeden atıp tutmayın. Yanlışlıkla asi vurulmaz. Vurani soruşturmak lazım. Sağlık çalışanları asi vurmadan zevk almiyor. Bu bu aşıları vuracaksıniz diye emrediliyor. Onlar da emiri uyguluyor. Uygulamazsan para cezasi alıyorsun.
- 23-09-2021, 19:45:06TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef dediğin gibi değil. Üç kuruş para alacağım diye hergun bizi taciz ediyor aile hekimindeki hemşire. Aşı reddi verdik ona rağmen hergun arıyor su aşı geldi bu geldi boyu kaç bilmem ne. Ayni hemşire bana verilen başla bir iğne vardı on günlük onu vurmamak için bin bir ve takla atıyordu özele bile yönlendirdi. Böylelerine lanet olsun. - 23-09-2021, 21:45:51Senin aylık gelirin ne hocam böyle üç kuruş felan diyorsun. O da zevk almıyor seni taciz etmekten emin ol. Hoş tabirler kullanmiyorsun. Devlet her çocuğu takip edeceksin diyor o da arıyor. Sana özel değil yanidertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2021, 22:29:45Hocam olayı kişiselleştirme. Mesele kuruş ya da paranın miktarı değil. Para alacağı için hemşirelein ısrarcı olması. Devlet istiyorsa ben de istemedigimi belirttim alır notunu kapatır konuyu. Beni ikna etmek için günde üç kere arayıp mesaj atmazTheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
