TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktorun boş boğazlıgi. Böyle önemli bir konuda genelleme yapılmaz. Yüzlerce sağlık ocağı var oralarda çalışanlarin hepsi zan altında birakilamaz. Eşim sağlık ocağında çalışıyor şartları bilmeden atıp tutmayın. Yanlışlıkla asi vurulmaz. Vurani soruşturmak lazım. Sağlık çalışanları asi vurmadan zevk almiyor. Bu bu aşıları vuracaksıniz diye emrediliyor. Onlar da emiri uyguluyor. Uygulamazsan para cezasi alıyorsun.

Malesef dediğin gibi değil. Üç kuruş para alacağım diye hergun bizi taciz ediyor aile hekimindeki hemşire. Aşı reddi verdik ona rağmen hergun arıyor su aşı geldi bu geldi boyu kaç bilmem ne. Ayni hemşire bana verilen başla bir iğne vardı on günlük onu vurmamak için bin bir ve takla atıyordu özele bile yönlendirdi. Böylelerine lanet olsun.