• 23-09-2021, 11:42:07
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Sahibinden üzerinde satışa çıkardığım fotoğraf makinesi için az önce Nijeryadan biri yazdı.
    Dol******cı olduğunu biliyorum yine de ne olacağını merak ediyorum.

    Bakalım ne olacak?


  • 23-09-2021, 11:43:24
    #2
    Yerli yetmiyordu bide yabancı İthal ettik demek.

    Yılı Sözü : Bir daha başka bir müşteri ile aynı fikirde olmayacağına dair bana söz vermeni istiyorum.

    Sende söz yazmışsın hocam
  • 23-09-2021, 11:45:02
    #3
    Kurumsal Üye
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli yetmiyordu bide yabancı İthal ettik demek
    Bence bu başkasını dol****racak para olarak da benim ibanı verecek bende kargoyu gönderdikten sonra bankayı arayacak gönderimi iptal edecek. Olur mu böyle şey bilmiyorum ama
  • 23-09-2021, 11:50:20
    #4
    Hiçbir yabancı Türkçe klavye kullanmaz. Türkçe karakter ve Noktalamadan kişinin yabancı olmadığı anlaşılıyor. Geçmiş olsun
  • 23-09-2021, 11:54:23
    #5
    Koşu bandı satıyodum ertesi gün yazdılar yaşlı bir amerikalı kadın resmi koymuş orda oturuyomuş burda bi arkadaşına hediye alıcakmış felan filan neyse 18binlik mala 25bin tl gönderdiğine dair bir dekont attı attığı dekontta spama düşüyor buna inanıp ürünü kargolamamı bekliyor.

    Nijeryanın neden fakir ülke olduğu belli oldu dolandırıcısı bu kadar zeki.
  • 23-09-2021, 11:54:50
    #6
    yemin et başkasına satmayacağına :d
  • 23-09-2021, 11:55:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    20 yıldır var bu **************. bunları yiyen varsa vallahi acımıyorum helal olsun adamlara.
  • 23-09-2021, 12:12:06
    #8
    Kurumsal Üye
    KeyTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koşu bandı satıyodum ertesi gün yazdılar yaşlı bir amerikalı kadın resmi koymuş orda oturuyomuş burda bi arkadaşına hediye alıcakmış felan filan neyse 18binlik mala 25bin tl gönderdiğine dair bir dekont attı attığı dekontta spama düşüyor buna inanıp ürünü kargolamamı bekliyor.

    Nijeryanın neden fakir ülke olduğu belli oldu dolandırıcısı bu kadar zeki.
    Kendini çok akıllı zannediyor birde🤣