• 22-09-2021, 22:54:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ingiltere bizi gısganıyor yeğenim
  • 22-09-2021, 22:56:07
    #20
    Kurumsal Üye
    Neyse
  • 22-09-2021, 23:01:02
    #21
    Bu zamana kadar diğer Türk liderler scooter ile gidiyordu zaten. Yıllardır böyle şimdi mi problem oldu. Tamam bir kişiyi sevmezsin anlarım da konunun amacı tamamen sadece kötülemek ve küçük düşürmek amaçlı. Ya da konutu açan hocamız daha çok genç ilk defa gördü
  • 22-09-2021, 23:03:37
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki cift gozu olup gormek isteyene cok var.. Amerikaya ters dustu diye ambargo yiyen cumhurbaskanindan simdi ise bir "o papazi vereceksin" twitiyle tipis tipis bir gun once "hey hoyt" sovunu yuttup papazini veren cumhurbaskani gorduk...

    Gormek isteyene cok sey var, bu sadece bir ornek ama iste sorun orda, gormek isteyene, sizin gibi partizanlara degil o isler.

    Al hatirlatalim:
    1.
    https://youtu.be/6pfCC5iqny8?t=114
    Partizan mi 🤣🤣 hocam gir profilime bak bakalım en son neden ban yemişim ben Erdoğan'ı Savunmuyorum Sadece bu Adam devlet başkanı sev sevme sana kalmış ama saygı duymak zorundayız bunu anlatmaya çalışıyorum. Sendeki Erdoğan düşmanlığı, herşeyin önüne geçmiş 😂😂
  • 22-09-2021, 23:24:43
    #23
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Partizan mi 🤣🤣 hocam gir profilime bak bakalım en son neden ban yemişim ben Erdoğan'ı Savunmuyorum Sadece bu Adam devlet başkanı sev sevme sana kalmış ama saygı duymak zorundayız bunu anlatmaya çalışıyorum. Sendeki Erdoğan düşmanlığı, herşeyin önüne geçmiş 😂😂
    Dusmanligim sadece dogru olmayan seylere karsidir. Ben dogruyu savunuyorum ve sadece kendimin dogrusunu degil, herkesin dogrusunu!
    Orda ceket ilikleme vs vs demissin de ona ornek vermistim, al sana dunya lideri. Birbirini tutmayan binlerce sozu var kendisinin. Fanatikleri bile takip edemiyor artik, sabah dedigini aksam kendisi yalanliyor... Verdigim link sadece bir ornek.

    Bu mu simdi dunya lideri? Kufur etmiyorum birsey etmiyorum. Saygi da duymak zorunda degilim. Ogrenmissiniz bir seyi surekli tekrarliyorsunuz saygi duymak zorundasiniz falan filan. Peki onun bana saygisi var mi? Kendisi gibi dusunmeyenleri vatan haini ilan eden kendisi degil mi? Benim vatandasim memnun diyerek sadece onun gibi dusunenli vatandas olarak kabul edip, memnun olmayan, onun gibi dusunmeyeni vatandas olarak gormeyen kendisi degil mi? Daha cok yazardim da ne yeri ne zamani!
    Iyi geceler
    • dev
    • Abdullah07
    dev ve Abdullah07 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2021, 23:28:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dusmanligim sadece dogru olmayan seylere karsidir. Ben dogruyu savunuyorum ve sadece kendimin dogrusunu degil, herkesin dogrusunu!
    Orda ceket ilikleme vs vs demissin de ona ornek vermistim, al sana dunya lideri. Birbirini tutmayan binlerce sozu var kendisinin. Fanatikleri bile takip edemiyor artik, sabah dedigini aksam kendisi yalanliyor... Verdigim link sadece bir ornek.

    Bu mu simdi dunya lideri? Kufur etmiyorum birsey etmiyorum. Saygi da duymak zorunda degilim. Ogrenmissiniz bir seyi surekli tekrarliyorsunuz saygi duymak zorundasiniz falan filan. Peki onun bana saygisi var mi? Kendisi gibi dusunmeyenleri vatan haini ilan eden kendisi degil mi? Benim vatandasim memnun diyerek sadece onun gibi dusunenli vatandas olarak kabul edip, memnun olmayan, onun gibi dusunmeyeni vatandas olarak gormeyen kendisi degil mi? Daha cok yazardim da ne yeri ne zamani!
    Iyi geceler
    senin erdoğan düşmanlığın, diğer herseyin önüne geçmiş dediğim gibi allah çarşını pazar eğlesin hocam
  • 22-09-2021, 23:31:05
    #25
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin erdoğan düşmanlığın, diğer herseyin önüne geçmiş dediğim gibi allah çarşını pazar eğlesin hocam
    Neyse seni engeliyorum. Ne yazsak bos, papagan gibi tekrarliyorsun. Ne okuyorsun ne anliyorsun ne birsey.
    Hadi gule gule!
    • dev
    • Abdullah07
    • Lifemedya
    dev, Abdullah07 ve Lifemedya bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2021, 23:38:43
    #26
    Prestij her zaman önemlidir. Ben doğru buluyorum.
    • webtrorg
    • XantibieN
    • mersan
    webtrorg, XantibieN ve mersan bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 23-09-2021, 01:14:39
    #27
    Malum zihniyete karşı hiç sevgi, saygı beslemediğimi ispatlar nitelikte, günde 5 konu açıyorsunuz. TEBRİKLER