@mobilodemeboz tarafından mağdur edildim ! 2.100 TL
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html Bu konudada belirttiğim gibi. çarşambada atmadı mesajlara görüldü atılıyor. Tüm sohpet yazışmalarını çıkarmadım mağduriyetten olan kısımları çıkardım çünkü arkadaşla daha önce ticaretimiz oldu ama son ticarette yaMuk yaptı 1 hafta olmasına rağmen ödeme yok mesajlara görüldü yapılıyor. yasal süreç başlattığımda. r10 hukuki süreçte yardımcı olucakmı gerekli bilgileri bizlere vericekmi kişinin ismi mevcut dekontlar mevcut whatsapp no şirket numarası mevcut v.s
@mobilodemeboz tarafından mağdur edildim ! 2.100 TL Yasal Süreç
8
●219
- 22-09-2021, 20:27:10savcılık kararı varsa r10 bilgileri iletiyor. umarım alırsınız hakkınızı.
- 22-09-2021, 20:27:41Evet r10 hukiki süreçte destek oluyor, mahkeme tarafından R10 avukatlarına ulaşıyorlar, kişiler ile bilgi paylaşmıyorlar onun haricinde.
- 22-09-2021, 20:29:28alıcağımdan şüphe yok fakat dava açılıp ben zararı karşılarım diyip karşı tarafın siciline bu suç işlemicekse ne anlamı kaldıki.umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 20:30:40dava açılırsa ve haksız olarak sonuçlanırsa sicile işleniyor diye biliyorum.Murat08070978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 20:34:06hayırlısı bakalım. teşekkürlerumutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 22:10:24Üyeliği durdurulduMantıklı bir açıklama yaparsa siciline işlemez.
Sonuçta iade edecek ücreti.
Nitelikli birşey olmadıktan sonra birşey çıkmaz, ücret iadesi yaparsa.
Ya Kendisi İtiraf Edicek Yada Nitelikli Bir Suç İşleyecek.
Nitelikli Birşey Göremedim, Kişi Evet D**** Ama Ortada Nitelikli Bir Durum Yok Anca Kişiyi Devlet Takip Ederse Bu Şekilde Sonuç Çıkar.
Edeceğini de zannetmiyorum.
Gelişmeleri Paylaşırsanız Sevinirim.
Umarım Zararınızı Alırsınız Geçmiş Olsun Hocam.
Tavsiyem Zaman Kaybı Tarzında İfadelerle Biraz Para Koparmaya Çalışın Kişiden. - 22-09-2021, 22:13:50Yok hocam nitelikli mesajlara görüldü atıp cevap vermemesi ************** yaptığını ortaya koyuyor . yok ben daha istemem para ben yarın savcılığa gidiceğim karakola değil. yazışmları felan yazıcıdan çıkardım şimdi r10 profili ni v.s o tür şeyleri çıkartıyorum . ya elbet parayı alıcağım ondan fazlasını almanın derdindeyim madem beklicez okadar. dava v.s v.s 2.100 tlyi ona yüksek meblalı ödetmek için uğraşıyorum. yok öyle ne güzel ya tokatla git. sonra davada vericem parasını de sonra dava kapansın adalet olmaz bu. ben geçen zaman için ne yapıcam peki ben 1 hafatadır parasızdım iş yapamadım onun yüzüne zararım var.Pay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle